BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کم کم داریم به هزارمین اپیزود راو نزدیک میشیم . این میتونه یه رکورد جاودانه در دنیا باشه . یک شو ، هزار هفته ی متوالی بدون وقفه و هر هفته برگذار بشه . این یه افتخار بزرگ برای دبلیو دبلیو ای به حساب میاد . بهتر دیدم در این برهه ی زمانی یه نگاهی به تاریخچه ی ماندی نایت راو داشته باشم . پس ادامه مطلب رو هرگز از دست ندین

 

**********************************************************

شوی هفتگی پرایم تایم رسلینگ در سال ۱۹۸۵ با شبکه یو اس آ ( شبکه کنونی پخش مسابقات راو ) کارش را آغاز کرد که های لایت هایی از شو های برگذار شده توسط دبلیو دبلیو ای را پخش میکرد . با پیشرفت صنعت در زمینه تلویزیون و پخش های زنده ، کمپانی تصمیم گرفت که یک شوی هفتگی را ترتیب بدهد که پخش تلویزیونی داشته باشد . طرح جدید دبلیو دبلیو ای ( ماندی نایت راو ) در تاریخ ۱۱ ژانویه ۱۹۹۳ افتتاح شد . این طرح جدید کاملا با طرح های قبلی متفاوت بود به طوری که هم پخش زنده ی تلویزیونی داشت و هم شامل مسابقاتی در آن میشد .

در ابتدا بیشتر شو ها در مرکز manhattan برگذار میشد . در ابتدا برنامه به این صورت بود که دو شو در یک شب برگذار می شد . شوی اول به صورت زنده پخش میشد و شوی دوم هفته ی بعد از تلویزیون پخش میشد . ( یعنی هر دو هفته یک بار شو ها برگذار میشد ) .

شوی هفتگی ماندی نایت وار در ۴ سپتامبر ۱۹۹۵ آغاز به کار کرد . درست زمانیکه کمپانی حریف ( دبلیو سی دبلیو ) شوی ماندی نیترو را پخش میکرد . این شو نیز همزمان با راو پخش میشد اما آن زمان بیشتر نگاه ها به سمت راو بود . مالک دبلیو سی دبلیو در آن زمان تد ترنر بود . برعکس شوی راو ، شوی ماندی نیترو هر هفته به صورت زنده پخش میشد . در هفته هایی که راو پخش زنده نداشت ، دبلیو سی دبلیو نتایج راو رو پخش میکرد تا دیگر کسی علاقه ای به دیدن آن شو نداشته باشد و در عوض همه بیایند و ماندی نیترو را تماشا کنند !!! تا پایان سال ۱۹۹۶ به طور مرتب ریتینگ ماندی نیترو بسیار بالا تر از راو بود .

برای تغییر دادن اوضاع دبلیو دبلیو ای هم تصمیم گرفت شکل شوی خود را تغییر بدهد . در تاریخ ۱۰ مارچ ۱۹۹۷ پروژه ی RAW is WAR شروع به کار کرد . یک ساعت به شو اضافه شد و کلا شکل جدیدی به خود گرفت . از همان زمان دبلیو دبلیو ای در مسیر پیشرفت قرار گرفت و حالا به آن دوره (( attitude era )) گفته میشه . در این دوره یک مقدار وحشی گری و خشونت هم بیشتر شد و بیشتر به کاراکتر ها اهمیت داده شد . این روال به همین ترتیب ادامه پیدا کرد و پس از دو سال کمپانی دبلیو دبلیو ای بدون رقیب در صدر کمپانی های کشتی کج در سراسر دنیا قرار گرفت .

اوضاع به طور کامل بر وفق مراد دبلیو دبلیو ای بود . ان ها تصمیم گرفتند شوی جدیدی به نام اسمکدان نیز تاسیس کنند که در ابتدا از شبکه یو پی ان پخش میشد ( در حال حاضر از شبکه syfy پخش میشود ) . مسابقات راو هر هفته دوشنبه ها به صورت زنده پخش میشد اما مسابقات اسمکدان سه شنبه ها ضبط میشد و چند روز بعد پخش میشد ( در حال حاضر هم به همین صورت هست ) .

در سپتامبر ۲۰۰۰ شوی راو از شبکه یو اس آ به شبکه اسپایک تی وی منتقل شد ( شبکه ای که در حال حاضر مسابقات ایمپکت رسلینگ را پخش میکند ) . دلیل اصلی آن هم اختلافات مالی بین شبکه یو اس آ و کمپانی بود ( و البته وجود شو های دیگری در این شبکه که با وجود راو کمتر مورد توجه قرار می گرفتند ) .

در ۲۶ مارچ ۲۰۰۱ وینس مکمن اعلام کرد که قصد خرید کمپانی دبلیو سی دبلیو را دارد . این در حالی بود که چند ماه قبل تر کپانی بزرگ ای سی دبلیو را نیز خریداری کرده بود . به این ترتیب نام RAW is WAR هم از این شو برداشته شد . دیگر رقابت و هیجانی بین کمپانی های دنیا وجود نداشت و تک تاز عرصه رسلینگ دنیا کمپانی دبلیو دبلیو ای بود . پس از این اتفاق کیفیت شو های راو هم خیلی پایین تر آمد

از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ ، راو و اسمکدان تنها ۲ تا اسم بودن ( مثل الان که همه کشتی گیران در هر دو شو حضور پیدا میکنند ) اما در شوی ۲۵ مارچ ۲۰۰۲ اعلام شد که این دو برند کاملا از هم مستقل هستند و هر کشتی گیر تنها متعلق به یک برند خواهد بود و حق حضور در برند دیگر را نخواهد داشت بدین ترتیب درفت هایی صورت گرفت و هر کشتی گیر به یک برند پیوست .

در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۰۵ ، شوی ماندی نایت راو به خانه خود یعنی شبکه یو اس آ برگشت . از سال ۲۰۰۸ مسابقات راو با کیفیت اچ دی تصویر برداری شد . در سال ۲۰۰۹ ، هر هفته ی مسابقات راو با حضور یک گست هاست ( از چهره های محبوب مردمی – هال آف فیم های کمپانی – بازیگران هالیوود – بسکتبالیست های ان بی ای و . . . ) همراه بود . در چند ماه اول اختیار برگذاری کامل شو بر عهده آن گست هاست بود اما در سال ۲۰۱۰ برداشته شد . ( البته حضور این گست هاست ها فقط حقه ای بود برای گرفتن پول بیشتر ! )

تاریخچه قهرمانی های جهانی که در شو های راو اتفاق افتاده است :

کمربند دبلیو دبلیو ای :

۱۷ فوریه ۱۹۹۷ : سید ، برت هارت را شکست داد

۲۹ ژوئن ۱۹۹۸ : استیو آستن ، کین را شکست داد

۴ ژانویه ۱۹۹۹ : منکایند ، راک را شکست داد

۱۵ فوریه ۱۹۹۹ : راک ، منکایند را شکست داد

۲۸ ژوئن ۱۹۹۹ : استیو آستن ، آندرتیکر را شکست داد

۲۳ آگوست ۱۹۹۹ : تریپل اچ ، منکایند را شکست داد

۳ ژانویه ۲۰۰۰ : تریپل اچ ، بیگ شو را شکست داد

۸ اکتبر ۲۰۰۱ : استیو آستن ، کرت انگل را شکست داد

۳ جولای ۲۰۰۶ : ادج ، آر وی دی و جان سینا را شکست داد

۱۵ ژوئن ۲۰۰۹ : رندی اورتون ، تریپل اچ و جان سینا و بیگ شو را شکست داد

۲۲ نوامبر ۲۰۱۰ : میز ، رندی اورتون را شکست داد

۲۵ جولای ۲۰۱۱ : ری میستریو ، میز را شکست داد

۲۵ جولای ۲۰۱۱ : جان سینا ، ری میستریو را شکست داد

کمربند سنگین وزن :

۲ سپتامبر ۲۰۰۲ : کمربند به تریپل اچ داده شد

۳۰ ژوئن ۲۰۰۸ : سی ام پانک ، ادج را شکست داد

۳ نوامبر ۲۰۰۸ : کریس جریکو ، باتیستا را شکست داد

کپی مطلب تنها با ذکر منبع مجاز است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:0 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg